Bracia Marijan i Matija Wolf, przedsiębiorcy z Koprivnicy, otwierają zakład przetwórstwa owocowego i wytwórnię dżemów, z których wywodzi się Podravka.
Jeden z budynków Podravki w 1940 roku - był wówczas rafinerią ropy naftowej.
Zakład braci Wolf zostaje znacjonalizowany i otrzymuje nazwę Podravka, pod którą działa do dzisiaj.
Podravka rozpoczyna produkcję marmolad.
Podravka uruchamia nowe linie produkcyjne: owoców kandyzowanych, żelek, musztardy, keczupu, syropów owocowych, win, suszonych warzyw, grochu i fasoli w puszkach oraz konserw mięsnych.
Rusza produkcja słynnych zup pod marką Podravka.
Rusza produkcja klasycznego bulionu drobiowego i wołowego. Kogut z logo rosołu pod marką Podravka staje się symbolem pysznej domowej zupy, którą można ugotować w zaledwie 5 minut i która jest świetnym rozwiązaniem dla zapracowanej pani domu. Obie zupy po raz pierwszy zostają zaprezentowane na Targach Zagrzebskich.
Prof. Zlata Bartl i jej zespół tworzą Vegetę – słynną przyprawę uniwersalną, produkowaną od ponad 60 lat i sprzedawaną w ponad 60 krajach na całym świecie, na 5 kontynentach.
Stoisko Podravki na Targach Zagrzebskich.
Reklama bulionu drobiowego i wołowego oraz serii innych produktów Podravki.
Na etykiecie Vegety 40 pojawia się wizerunek kucharza, który do dziś jest jednym z najbardziej rozpoznawalnych znaków graficznych kojarzących się z Vegetą.
Na rynku pojawia się 10 nowych zup w torebce.
Podravka rozpoczyna współpracę międzynarodową. Rozpoczyna się eksport Vegety na Węgry i do ZSRR.
Rozpoczyna się produkcja Čokolino, a później także dań dla dzieci z charakterystycznym wizerunkiem niedźwiadka Lino.
Rozlewnia wody Lipik staje się częścią Podravki. Produkowana tam woda w 1973 roku otrzymuje nazwę "Lipički studenac". Pierwsze wzmianki o tamtejszej wodzie mineralnej i jej wykorzystywaniu pochodzą z 1708 roku - istniały wtedy jej cztery źródła.
Na rynek trafia 15 nowych zup.
W Ludbregu k. Koprivnicy założona zostaje firma farmaceutyczna Belupo.
W tym budynku z szyldem Podravki do dziś prowadzona jest produkcja.
W strefie przemysłowej Danica powstaje kompleks przetwórstwa mięsnego Podravki - dziś jest to spółka Danica.
W telewizji po raz pierwszy wyemitowany zostaje program kulinarny "Małe tajemnice wielkich kucharzy".
Wydana zostaje pierwsza książka kucharska Vegety.
Reklama zupy francuskiej Podravki.
Stoisko Podravki na Targach Zagrzebskich.
W strefie przemysłowej Danica powstaje fabryka leków i kosmetyków Belupo.
Prywatyzacja Podravki i przekształcenie jej w spółkę akcyjną.
Akcje Podravki są po raz pierwszy notowane na giełdzie w Zagrzebiu.
Woda mineralna zmienia nazwę na "Studenac".
Rozpoczyna się produkcja wody źródlanej "Studena".
Otwarcie nowej wytwórni Vegety w Koprivnicy oraz zakładu produkcyjnego Vegety, zup i produktów w proszku w Kostrzynie nad Odrą w Polsce.
Podravka przejmuje Ital-Ice z miasta Poreč, producenta lodów i słodyczy oraz dystrybutora mrożonek.
Podravka przejmuje czeską firmę Lagris.
Otwarcie nowej wytwórni dań gotowych Podravka w strefie przemysłowej Danica.
Pozyskanie marki Eva.
Początek budowy nowej wytwórni dań dla dzieci.
Podravka kupuje polskie marki Warzywko i Perfekta oraz chorwacką markę Lero.
Mija 50 lat od wprowadzenia na rynek zup marki Podravka.
Otwarcie nowego centrum magazynowo-dystrybucyjnego w Dugopolju.
Mija 50 lat od powstania Vegety, legendarnej marki Podravki. W związku ze złotym jubileuszem na rynek trafia specjalna, rocznicowa seria "złotej Vegety". Nakręcony zostaje także specjalny odcinek "Małych tajemnic wielkich kucharzy".
Podravka kupuje markę Belsad.
We współpracy z miastem Koprivnica, Podravka rozpoczyna akcję promującą zdrowe posiłki, adresowaną do uczniów szkół podstawowych.
Największy turnej tenisowy ATP w Chorwacji zostaje nazwany Vegeta Croatia Open Umag.
Pięćdziesięciolecie miesięcznika Podravka, jedynego w Chorwacji czasopisma tego typu, o ponad półwiecznej tradycji.
Podravka i Instytut Rogera Boškovicia zakładają centrum innowacji żywieniowych.
Serwis internetowy coolinarika.com świętuje dziesięciolecie, a liczba zarejestrowanych użytkowników przekracza 100 tys.
Podravka świętuje wstąpienie Chorwacji do Unii Europejskiej kampanią "Smaki dla wszystkich języków".
Program kulinarny "Obiad na jutro z Podravką" jest najczęściej oglądanym programem kulinarnym w Chorwacji.